دوشنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۹۶

بر ملا کردن گذشته توسط روحانی :شما آنها را نمی شناسید من آنها را می شناسم.

شما آنها را نمی شناسید من آنها را می شناسم. آنها روزی در جلسه ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده رو دیوار بکشند. آنها می خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد
کنند، همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند. رئیس جمهور در جمع هواداران خود در همدان تصریح کرد:
ما امده‌ایم به بداخلاقی‌ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت‌طلبان و افراطیون پایان دهیم.
حجت السالام حسن روحانی در جمع مردم همدان با بیان این مطلب خطاب به رقبايش تاکید کرد: دوران شما تمام شده است، شما هشت سال در این کشور بودید و مردم دیدند با مردم چه کردید. من از شما غیور مردان و زنان می پرسم آیا شما امروز بیست نفر جرات می کنید در اجتماع ستاد رقیب جمع شوید.
اهم سخنان وي از اين قرار است:
وی با یادآوری اینکه ما دنبال آزادی هستیم، گفت: حتی در سال برنامه‌های انتخاباتی ‌مان بد اخلاق ها را هم راه می دهیم. اینجا روزی است که ما باید برای روزهای آینده تصمیم بگیریم. روحانی خطاب به رقبای خود گفت: شما منطقتان ممنوع کردن است، چیز دیگری ندارید، منطق شما هوچی‌بازی است. شما در مسیر پیشرفت و آزادی کشور ما نخواهید بود.
*من از شما سوال می کنم چه شده است که برای عده ای از کاسبان تحریم غصه ایجاد شده است؟ هر چقدر ناراحت و غصه دار باشید بدانید که این مردم 12 روز دیگر پاسخ شما را خواهند داد.
* امروز راه آهن همدان افتتاح شد، ماه های بعد نیز راه آهن کرمانشاه، ارومیه، رشت و تبریز افتتاح خواهد شد.امروز می بیند که در عرض چند ماه پنج استان مهم کشور ما به راه آهن سراسری وصل می شود. دولت یازدهم دولت اتصال ایران به جهانیان است. امروز می بینید که در چند ماه 5 استان به راه آهن سراسری متصل می‌شود. این دولت مصمم است که به زودی سازمان ملی جوانان را افتتاح کند.
*ملت ما در انتخابات خرداد 92 اعلام کرد خشونت را قبول ندارد. ملت ما اعلام کرد که راه حصر و انزوای ایران را نمی پذیرد. ملت ایران یکبار دیگر هم اعلام کرد که مسیرش مسیر آزادی است و آن اسفند 94 بود. اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می کنند آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر