دوشنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۹۵

کارلوس کی روش باورهای مذهبی شدید دارد


مدیر مجتمع خیریه بهشت امام رضا :
نباید این ها را بگویم چون کی روش بدون شک از من ناراحت خواهد شد. او 3 سال است تاکید فراوان دارد کسی این موضوع را نفهمد اما الان چون روی او فشار هست دلم خواست یک موضوع را به مردم ایران بگویم:
ما برای تکمیل پروژه ساختمان مجتمع که مسوولیت نگه داری شبانه روزی 146 یتیم و معلول کودک را دارد به پول احتیاج داشتیم. 360 میلیون تومان آن را کی‌روش و چند نفر از تیم ملی متقبل شدند . در سال 93 هم پیش از اینکه تیم ملی به استرالیا برود، کی‌روش به همراه دو سه بازیکن تیم ملی به مجتمع آمد و همان جا مبلغ 40 میلیون تومان برای تجهیز 4 مرکز ما به کامپیوترهای مخصوص معلولان کمک کرد
او باورهای مذهبی شدید دارد و به من گفت انرژی بچه‌های یتیم در همه جای دنیا یکی است و من به دل شکسته آن‌ها اعتقاد دارم
146 پسر یتیم و معلول اینجا عاشقانه او را دوست دارند و محبت‌هایت را فراموش نمی کنند
با تشکر از صفحه علی دایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر