تبليغات در اقشار
الف) انجام فعاليتهاي تبليغي بر جوانان و جذب آنها: نکته قابل ذکر اين است که در جذب جوان، بر روي روابط بين دختران و پسران مانور داده ميشود و از اين منظر، دين مسيحي، ديني سهلگير معرفي ميشود، به صورتي که در آن دختران و پسران بدون محدوديتهاي اسلامي ميتوانند با يکديگر رابطه داشته باشند.
ب) گروههاي اجتماعي: گروههاي اجتماعي که داراي بيشترين اهميت و اولويت در برنامههاي جذب گروههاي مبلغ مسيحيت هستند، عبارتند از: دانشجويان، معتادان، مخالفان سياسي نظام، دختران فراري و کودکان خياباني، بهائيان، لائيکها و معلولان جسمي و مبتلايان به بيماريهاي صعب العلاج.
تبليغات در کليساهاي خانگي
کليساهاي خانگي، منازلي هستند که کشيشان مسيحي يا افراد مرتد تازه جذب شده، مالکيت و يا اجاره آنها را در اختيار دارند. اين محلها از سوي سازمانهاي کليسايي با مبالغ قابل توجهي به اجاره در آورده ميشوند تا امورات جذب در آنها صورت گيرد.
اين اماکن عمدتاً شاهد رجوع جوانان تازه جذب شده هستند. همچنين برخي کتب، سي ديها و جزوات، شبنامهاي و وبلاگهاي اينترنتي، از اين اماکن تهيه و توزيع و به روز رساني ميشوند.
گفته ميشود بيشترين آمار در کليساهاي خانگي مربوط به شهرهاي تهران، کرج و رشت است.
تبليغات تلويزيوني
شبكههاي ماهوارهاي متعدد تحت مجموعهاي رسانهاي که به صورت شبکهاي کاملاً هماهنگ به تحرک ميپردازند به شيوههاي گوناگوني، به صورت مستقيم تبليغات وسيعي را براي مسيحيت به مرحله اجرا در ميآورند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر