جمعه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۴

تبليغات در اقشار

تبليغات در اقشار

الف) انجام فعاليت­هاي تبليغي بر جوانان و جذب آن­ها: نکته قابل ذکر اين است که در جذب جوان، بر روي روابط بين دختران و پسران مانور داده مي­شود و از اين منظر، دين مسيحي، ديني سهل­گير معرفي مي­شود، به صورتي که در آن دختران و پسران بدون محدوديت­هاي اسلامي مي­توانند با يکديگر رابطه داشته باشند.
ب) گروه­هاي اجتماعي: گروه­هاي اجتماعي که داراي بيشترين اهميت و اولويت در برنامه­هاي جذب گروه­هاي مبلغ مسيحيت هستند، عبارتند از: دانشجويان، معتادان، مخالفان سياسي نظام، دختران فراري و کودکان خياباني، بهائيان، لائيک­ها و معلولان جسمي و مبتلايان به بيماري­هاي صعب العلاج.

تبليغات در کليساهاي خانگي

کليساهاي خانگي، منازلي هستند که کشيشان مسيحي يا افراد مرتد تازه جذب شده، مالکيت و يا اجاره آنها را در اختيار دارند. اين محل­ها از سوي سازمان­هاي کليسايي با مبالغ قابل توجهي به اجاره در آورده مي­شوند تا امورات جذب در آنها صورت گيرد.
اين اماکن عمدتاً شاهد رجوع جوانان تازه جذب شده هستند. همچنين برخي کتب، سي دي­ها و جزوات، شب­نامه­اي و وبلاگ­هاي اينترنتي، از اين اماکن تهيه و توزيع و به روز رساني مي­شوند.
گفته مي‌شود بيشترين آمار در کليساهاي خانگي مربوط به شهرهاي تهران، کرج و رشت است.

تبليغات تلويزيوني

شبكه‌هاي ماهواره­اي متعدد تحت مجموعه­اي رسانه­اي که به صورت شبکه­اي کاملاً هماهنگ به تحرک مي­پردازند به شيوه­هاي گوناگوني، به صورت مستقيم تبليغات وسيعي را براي مسيحيت به مرحله اجرا در مي­آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر