سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۹۵

مکاشفه 22 : 16




مکاشفه 22 : 16 
ترجمه قدیم
16 ”من‌ عیسی‌ فرشته‌ خود را فرستادم‌ تا شما را در کلیساها بدین‌ امور شهادت‌ دهم‌. من‌ ریشه‌ و نسل‌ داود و ستاره‌ درخشنده‌ صبح‌ هستم‌.”
....................................................................................................................
ترجمه شریف
16 من عیسی فرشتهً خود را پیش شما که در کلیساها هستید فرستادم تا این امور را به شما اعلام کند. من ریشه و نهال داود و اختر تابان صبح هستم.
.......................................................................................................
ترجمه تفسیری
”من‌، عیسی‌، فرشته‌ خود را نزد شما فرستادم‌ تا همه‌ چیز را با کلیساها در میان‌ بگذارم‌. من‌ از اصل‌ و نسب‌ داود هستم‌. من‌ ستارة‌ درخشندة‌ صبـح‌ می‌باشم‌.”
................................................................................................................

I Jesus have sent mine angel to testify unto you these things in the churches. I am the root and the offspring of David, and the bright and morning star.
Revelation 22:16

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر