دوشنبه، فروردین ۳۰، ۱۳۹۵

پناهنده افغان به جرم قتل و تجاوز به حبس ابد محکوم شد

یک پناهنده افغان در فلاند به جرم قتل و تجاوز به حبس ابد محکوم شد
وی که رامین عظیمی نام دارد و تبعه افغانستان است از کشور فلاند اقامت موقت دریافت کرده بود به اتهام تجاوز و قتل یک دختر نوجوان  فنلاندی محکوم به حبس ابد شده است.




پایگاه خبری “بریتبرت”    عنوان کرد رامین عظیمی  یک ماه بعد از آنکه دختر ۱۷ ساله فنلاندی تصمیم به قطع رابطه  میگیرد وی را به قتل میرساند،
 رامین عظیمی به دادگاه گفت: “که در فکر  ازدواج و تشکیل خانواده بوده است و زمانی که متوجه میشود دختر با مرد دیگری ارتباط بر قرار کرده است هنگامی که او برای ورزش  بیرون از خانه بوده است به وی حمله میکند و پس از آن دختر را بر روی صندلی میبدند و با بنزین به آتش میکشد.”










خانواده این دختر بعد از ناپدید شدن دختران به پلیس این کشور اطلاع میدهند و پلیس طی جستجو  گسترده میتوانند جسد این دختر را پیدا کنند.
قاتل بعد از دستگیری به پلبس گفت است که قصد به آتش کشیدن خود را داشته و دوست دخترش در هنگام تلاش برای ممانعت از این کار طعمه حریق شده و سوخته است
دادستان گفته است که این تبعه افغان قتل را با انگیزه حسادت انجام داده است،و به دلیل اینکه ازدواج با این دختر راهی برای بدست آوردن شهروندی فنلاند بوده است که  او آن را از دست داده این مسله ذهن او را به ارتکاب قتل هدایت کرده است.
پلیس فلاند اعلام کرد نامبرده قبلا برای ضرب و شتم مادر ،خواهر و برادرش و همینطور مشت زدن به صورت یکی از دوستانش در پرونده خود داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر