چهارشنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۹۵

خودکشی پناهجوی شانزده ساله ایرانی در آلمان

خودکشی پناهجوی نوجوان ایرانی در بیرون از اردوگاه پناهجویان آلمان

حسین نوجوان شانزده ساله ایرانی، فرزند بهنام رحیمی که همراه با خانواده‌  خود در آلمان تقاضای پناهندگی کرده بودند، خودکشی کرد. حسین رحیمی در کنار یک بزرگراه  نزدیک اردوگاه پناهجویان در شهر ارلانگن در جنوب آلمان خود را دار زد.

گفته شده است این نوجوان در نامه ای که از خود برجای گذاشته  عنوان کرده است  دیگر طاقت “این زندگی سخت” را ندارد.بهنام رحیمی پدر حسین گفته است که ما حدود شش ماه پیش به آلمان آمدیم و دو ماه اول را در یک اردوگاه به سر بردیم و بعد به ما قول دادند که ما را به آپارتمانی منتقل کنند که از این وضعیت بد در آییم. اما چهار ماه است که ما را در یک سالن بسکتبال جا داده‌اند. جایی که زن و مرد و کودک از هر ملیتی با هم در شرایط بسیار بد زندگی می‌کنند. من برای نجات فرزندم از وضعیت بد اجتماعی ایران خود را به آلمان رساندیم. اما وضعیت ما در این سالن بسکبال آنقدر بد بود که پسرم تقاضای بازگشت به ایران داد، اما با وجود رضایت من، آنها قبول نکردند که او را بازگردانند.

۱ نظر:

  1. دستاوردهای رژیم جهل وجوروفسادوجنایت اخوندی همچنان درداخل وخارج ازکشورخسارتهای جبران ناپذیربرای ملک وملت ایران ببارمی اورد.من ضمن همدردی با پدرومادراین نوجوان ایرانی ضمن محکوم کردن رژیم اخوندی سردمداران کشورهای قدرتمندجهان را به لحاظ اوردن خمینی وادامه مماشات با این حکومت ویرانگرواستفاده ابزاری ازان درراستای اهداف درازمدت خودرا محکوم میکنم.

    پاسخحذف